Palvelut ja asiakaspalaute
Asiakaskokemukset avaavat konkreettisesti miten coaching, uravalmennus ja työnohjaus vaikuttavat
Asiakaspalautteita työnohjauksesta (sivu on vielä rakenteilla)
Työnohjaus kerrat veivät prosesseja hyvin eteenpäin ja toivat oivalluksia sekä apua asiakastyössä ilmeneviin haastekohtiin. Lisäksi työnohjaajana Terhi huomioit aina kokonaistilannetta hyvin. Pystyit myös näkemään elämäntilanteesta nousevien tunteiden ja kokemusten vaikutukset työhyvinvointiin.
Lämmin kiitos todella antoisasta ja auttavasta työnohjauksesta! Olet todella hyvä työnohjaaja ja ihana ihminen. Kanssasi on helppoa puhua ja pohtia asioita. Sinulla on myös taito tavoittaa sisäistä kokemusmaailmaa ja poimia olennaisia asioita, jotka osoittautuvat hyvin merkittäväksi työidentiteetin vahvistumisen kannalta ja solmukohtien avaamisessa. Jatkan oikein mielelläni työnohjauksessasi..
Miten tärkeää onkaan sanoittaa omia tunteitaan ja ajatuksiaan työkavereille ja puhua ääneen mieltä vaivaavista asioista. Yleensä keskustelun myötä käy ilmi, etten ole ainoa, joka ajattelee tietyllä tavalla tai on kohdannut ongelmia vaan kaikilla on joko samoja tai omanlaisiaan ongelmia. Työn inhimillisyyden ymmärtäminen ja sen, että olemme kaikki yhtälailla ihmisiä, joilla on muutakin elämää kuin työ ja kaikki vaikuttaa kaikkeen. On tärkeää kohdata työkaverit myös ihmisinä, ei ainoastaan työtehtävien suorittajina. Tämä korostuu erityisesti näin etätyöaikana.
Koin tulleeni aina kuulluksi ja nähdyksi omana itsenäni sekä työnohjaukseen tuomieni teemojen kanssa. Keskustelu oli dialogista ja hedelmällistä. Tulin hyvin tuetuksi, kannatelluksi ja keskustelut olivat voimaannuttavia. Vuorovaikutus oli monella tapaa hoitavaa, empaattista ja sisäistä maailmaa myötäelävää.